-->

wtorek, 4 czerwca 2013

Podsumowanie dotychczasowych prac

Do tej pory opublikowałem 2174 postów dotyczących województwa sieradzkiego. Posty bazowały na takich źródłach jak:
-Słownik Królestwa Polskiego i innych krajów słowiańskich
-Skorowidz miejscowości Rzeczypospolitej Polskiej, tom II, województwo łódzkie.
-Ryszard Rosin, Słownik historyczno-geograficzny ziemi wieluńskiej w średniowieczu.
-Stanisław Zajączkowski, Materiały do słownika geograficzno-historycznego dawnych ziem łęczyckiej i sieradzkiej do 1400 roku- w dwóch tomach
-Wikipedia
Ze względu na trudności w określeniu położenia około 20 miejscowości posiłkowałem się Skorowidzem Bystrzyckiego wydanym w latach 1933-34.
Umieściłem wycinki map pokazujące położenie wybranych miejscowości, szczególnie tych które trudno zlokalizować na współczesnych mapach.
Dodałem około 600 zdjęć wykonanych przez Pana Janusza Marszałkowskiego na zlecenie ówczesnego przewodniczącego PTTK w Sieradzu Pana Andrzeja Ruszkowskiego.
Przy wybranych postach umieściłem również artykuły ukazujące się na łamach kwartalnika Na Sieradzkich Szlakach w latach 1985-2009 oraz Biuletynu Szadkowskiego w latach 2001-2012.
Szczególne podziękowania składam Panu Andrzejowi Ruszkowskiemu i Pani Sylwii Kowarze za udzielenie zgody na publikacje na stronie artykułów pochodzących z wyżej wymienionych wydawnictw.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz